2011. augusztus 16., kedd

Ez+az 2.


A Riazzoli blogon tettem látogatást, majd sikerült az oldalon ragadnom. Azt mondogattam magamban még csak ezt az egy oldalt megnézem, na még csak a következő oldalt...
Végül ezeket a képeket sikerült összeválogatnom a mai napra.


A hangsúly a falra függesztett képek elrendezésén van. 
A fekete-fehér padló örök kedvencem marad.


Beton falfelület, feldobva pink színnel és festményekkel.


A művészet sem marad el a mai nap.


Az első cukiság a bejegyzésben, mert nő vagyok, és nem tudtam kihagyni.:)


Érdekesnek találtam ezt az összeállítást.


Egy pénztárcakímélő megoldás a lakásban látható csövek álcázására.:)


Ezt a képet azért választottam mert szépnek találtam az ívet a konyhapult felett.


Négy vagy öt az egyben? Nappali, hálószoba, étkező, otthoni munkahely, és mosókonyha.




És a második cukiság.